Evropsko različico bodo izdelovali na Tajskem     

Četrtek, 27. marec 2014
Suzuki celerio
Avtor: Marko Miklavc

Na Tajskem, kjer se v teh dneh odvija letošnji avtomobilski salon, so Japonci 25. marca napovedali začetek skorajšnje domače, tajske proizvodnje novega kompaktnega suzukija. Tam izdelan celerio bo proti koncu letošnjega leta dostopen tudi evropskim kupcem.

To je že drugi suzuki, ki nastaja v Suzukijevi tovarni na Tajskem, kjer že od 21. marca 2012 izdelujejo model swift, avtomobil, ki v celoti ustreza pred leti sprejetim ekološko usmerjenim smernicam aktualne tajske vlade. Čeprav so Tajci znani po svoji ljubezni do praktičnih pick-up avtomobilov, se je njihova vlada že pred leti odločila, da bo med prebivalstvom promovirala uporabo manjših, bolj ekološko usmerjenih vozil.  Zato so se Tajci v decembru leta 2007 pričeli pogajati s štirimi japonskimi proizvajalci avtomobilov glede razvoja pravega 'eco' avtomobila, ki je nastajal pod močnim vplivom norme UNECE R101, katere testni cikel predvideva, da bo 'eco' avtomobil z enim samim litrom bencinskega goriva prevozil najmanj 20 kilometrov, kar ustreza največ 5-litrski porabi bencina na 100 prevoženih kilometrov. Tem normativom ustreza tudi novi celerio.

Dve leti kasneje so Japonci in Tajci položili prvi temeljni kamen nove tovarne (Suzuki Hemaraj Eastern Seaboard Industrial Estate) v provinci Rayong, kjer je približno 1200 zaposlenih lani izdelali približno 50000 novih swiftov. Na začetku letošnjega maja se bo temu avtomobilu na tekočih trakovih pridružil še novi celerio. Pod motornim pokrovom tega lahkega (masa avtomobila: približno 830 kg) 5-vratnega kombilimuzinskega malčka (dolžina: 3600 mm, širina: 1600 mm, višina: 1530 mm, medosna razdalja: 2425 mm, osnovna prostornina prtljažnika (VDA norma): 254 litrov) se skriva modificirani enolitrski bencinski trivaljnik (tip K10C, 68 KM pri 6000 vrt./min ter 90 Nm motornega navora pri 3500 vrt./min), ki ga bodo Japonci ob doplačilu spojili z novim polavtomatskim 'Auto Gear Shift' menjalnikom.

Žal Japonci že ob predstavitvi v Ženevi niso razkrili vseh tehničnih podatkov in podatkov o zmogljivostih novega modela, uradno vemo samo to, da vgrajeni pogonski sklop ob svojem delovanju ne bo ustvaril več kot 85 gramov CO2 emisij na vsak prevoženi kilometer. Na prvih izvedenih testnih vožnjah, ki so jih opravili indijski novinarji, je celerio porabil samo povprečnih 4,3-litra bencinskega goriva na vsakih 100 prevoženih kilometrov.

|

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Magyar Suzuki Zrt.
Podružnica v Sloveniji