Znamka z največjim deležem registriranih 4x4 vozil     

Ponedeljek, 5. maj 2014
Suzuki na nemškem tržišču
Avtor: Marko Miklavc

Do začetka lanskega decembra je po nemških cestah vozilo približno 25.000 registriranih štirikolesnih suzukijev, zato izdelkov te znamke v Nemčiji ne boste srečali na vsakem koraku. Veliko bolj je zanimiv in impresiven podatek o Suzukijevem tržnem deležu na nemškem tržišču 4x4 avtomobilov…

Čeprav bi marsikateri ljubitelj avtomobilov ob omembi stalnega štirikolesnega pogona najprej pomislil na znamko Audi, kjer ima beseda 'Quattro' ogromen pomen in velik marketinški potencial, ki ga Nemci s pridom izkoriščajo, je znamka Suzuki edina resnično prava 'Quattro' znamka avtomobilov, ker ima v Nemčiji trenutno največji delež registriranih 4x4 vozil. Izmed vseh novih Suzukijevih avtomobilov, ki so jih Japonci leta 2013 dostavili Nemcem, jih je 44 odstotkov opremljenih s stalnim štirikolesnim pogonom. Podoben tržni delež pri znamki Audi znaša samo 38 odstotkov. Še slabše se godi konkurentom kot je znamka Mitsubishi, ki je lani Nemcem dostavila podobno število novih avtomobilov kot znamka Suzuki, vendar s precej nižjim tržnim deležem (29 odstotkov) 4x4 avtomobilov.

Za to, da je Suzuki znamka z največjim deležem registriranih 4x4 vozil v Nemčiji, je zaslužna tudi bogata 4x4 paleta modelov, ker ima kar šest od osmih serijskih modelov pritaknjen stalni štirikolesni pogon. Poleg tega so si Japonci privoščili še en prestiž, viden pri različnih 4x4 zasnovah, ker je novi SX4 S-Cross že peti serijski model s povsem svojo različico stalnega štirikolesnega pogona. Tako so lani Nemcem že dostavili približno 1.500 4x4 primerkov tega modela. 4x4 modeli so imeli tudi pomembno vlogo pri doseganju pozitivnih poslovnih rezultatov koncerna Suzuki v poslovnem letu 2013/2014 (1.4.2013 – 31.3.2014), ker so kupcem po celem svetu dostavili 2,71 milijona novih avtomobilov, kar je 1,9 odstotka več kot v prejšnjem poslovnem letu. Boljši je tudi rezultat za zadnje fiskalno leto poslovanja, ker so izdelali in prodali 2,86 milijona (+ 1,3 %) vozil. Od tega so jih 1,86 milijona izdelali izven domačega, japonskega otočja, kjer jih je nastalo točno 728.112 (+ 8,4 %).

|

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Magyar Suzuki Zrt.
Podružnica v Sloveniji